,

Kerelihaste treenimine võimlemisrõngaste abil

0,00 

 

Võimlemisrõngad on parim treeningvahend kodus treenimiseks.
Leia võimalus need õues või toas üles riputamiseks ning treeningsaal ongi valmis.

 

Lae see lihtne treeningkava alla ja alusta juba täna!

 

Kirjeldus

Miks võimlemisrõngad?

 

Trenni saab teha ilma igasuguste treeningvahenditeta, kasutades ainult oma keharaskust.
Samas mõnede lihasgruppide efektiivne treenimine ilma vahendita võib olla keeruline.
Näiteks seljalihased vajavad liigutust, kus tõmbame ennast üles või tõmbame raskust alla.
Tehes harjutusi võimlemisrõngastega saad kasutada oma keha raskust nii, et see on Sulle
jõukohane ning samal ajal arendav kehale.

 

Selles treeningkavas on fookuses kerelihased – alusta algajatele mõeldud variandist ja siis
kindlasti proovi raskemaid harjutusi.

 

 

Kerelihaseid tasub treenida

 

Kerelihaste treenimine on oluline osa üldisest füüsilisest treeningust, mis aitab
tugevdada ja toetada keha keskosa lihaseid. Kere (või tuum) lihased hõlmavad
mitmeid erinevaid lihasrühmi, sealhulgas kõhulihaseid, seljalihaseid, vaagnapõhja
lihaseid ja süvalihaseid.

 

Need lihased moodustavad tugeva aluse ja toetuse kogu
kehale ning on olulised mitte ainult hea rühi ja kehaasendi jaoks, vaid ka
igapäevaste liikumiste ja tegevuste jaoks.

Shopping Cart
Kerelihaste treenimine võimlemisrõngaste abil
0,00 
Scroll to Top